dimecres, 15 d’abril del 2009

Sal Georgina DEAR JANE.



Jo vaig començar el bloc i el Dear Jane
per el sal de la Georgina i no vaig pensar
que aquest bloc el veurien persones que
no sabrien de que es tracta ,es per això
que vull explicar que es una replica
d'una vànova que va fer "Jane A.Stickle"
durant la guerra civil americana
s'entada amb un balanci a casa seva, davant
de la seva porchada i que va anar aprofitant
el temps i les teles de velles camises
per anar creant els 225 models i 5.602 peces
que formen aquesta vànova que es calcula
va acabar l'any 1863.Es per això que tants
blocs es tenen que tindre ben organitzats i
referenciats , jo el guardo dintre de
bosses per protegir-los ,per que m'agrada
mirar-los de tant en tant i després els
endreço dintre d'una caixa que aviat
tindrà que ser més gran.