dimarts, 26 d’abril del 2011

Boira - Punt de Mimbre

Aquí   vaig començar el jersei i  fa uns dies que ja el tinc acabat.
el darrera
un detall del coll
m'agrada molt aquesta tela i per això hi combino aquest top.
al final no hi he posat botons per dues raons
la primera perquè el botons que hi volia posar
no els trobo enlloc
i la segona perquè ja m'agrada aixi.
detall de les tapetes de les butxaques.
i acabat final amb un punt de cranc.

amb les sobres de la llana he preparat . . . . . . . . 
 

12 comentaris:

greta ha dit...

Ostras es precioso.

Ana Salom ha dit...

Va, que jo se que a Capmany ja li donaves voltes a les mostres del punt, ;)
Es molt maco, i l'has folrat amb liberty, o es una brusa ?

beatriz ha dit...

Te ha quedado muy bonita, a mi me gusta así sin botones.

"TELA MARINERA" ha dit...

M'agradaria tenir temps per fer mitja.........m'encanta com et queden les coses. Des de la meva ignorancia en aquest tema, però jo diria que....ets molt bona!
Marta

MJ ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
MJ ha dit...

que chula! la camisa es de Liberty ¿verdad?

Digna ha dit...

És molt delicada, molt maca.
http://elmondolivia.blogspot.com/

Laia ha dit...

Que maca!

rosalia ha dit...

o sigui... guau!
Maquíssima.

Laura ha dit...

Mare meva, ets una artista !!!!
Saps fer de tot i a sobre, ben fet !!
Felicitats, m'encanten !!

Un petonet

Aurora ha dit...

Quina passada, jo incapaç de fer ho ;(

myssja ha dit...

qué nivel!!